Terugbetalen en retouren
Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Je kunt geen aanspraak maken op het retourneringsbeleid in het geval van gehuurde spellen en cadeaukaarten.
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:
-
- Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd
-
- Terugbetalingen
-
- Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout
Retouren
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als uw retour is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt het bedrag automatisch via uw oorspronkelijke betaalmethode teruggestort.
Late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem daarna contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via hoi@kapiteinspel.nl
Producten in de uitverkoop
Artikelen in de uitverkoop kunnen helaas niet geretourneerd worden.
Ruilen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn bij aankomst. Om een artikel te ruilen neem je contact op met hoi@kapiteinspel.nl.
Geschenken
Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u opgestuurd.
Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zal diegene over de status van de retourzending op de hoogte worden gebracht.
Verzending van je retour
Om uw product te retourneren, stuurt u het naar:
Kapitein Spel
Afdeling Retouren
Mildijk 38
4214 DS Vuren
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel in goede orde ontvangen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op via hoi@kapiteinspel.nl voor vragen over terugbetalingen en retouren.